EMPTIES #1

 Γεια, το σημερινό θέμα είναι κάποια προϊόντα τα οποία έχω τελειώσει και θα ήθελα να σας πω την γνώμη μου για αυτά! Παρακάτω θα δείτε λεπτομέρειες για κάθε ένα απο αυτά και φυσικά την γνώμη μου.



 Vibrant Orchid& blueberry body Lotion- perfume/ Avon



    Τα προϊόντα αυτά είναι απο την σειρά της AVON naturals body care και υπόσχονται 30 ώρες ενυδάτωσης, απαλό δέρμα και έντονη λουλουδένια(απο την ορχιδέα) και φρουτένια (απο το μύρτιλο) μυρωδιά. Είχα πάρει την κρέμα σώματος και το άρωμα και κάθε ένα απο αυτά έκανε το πολύ 5 ευρώ!

Όσο αφορά την κρέμα σώματός έχει λεπτή υφή θεωρώ οτι είναι ελαφριά κρέμα με άμορφή μυρωδιά, δε ενυδατώνει σιγουρά για 30 ώρες αλλά αφήνει και μια αίσθηση λες και ξηραίνει το δέρμα. Παρόλο που η μυρωδιά είναι υπέροχη, η φόρμουλα είναι το τελείως αντίθετο! Επομένως, θα ξαναέπαιρνα μόνο το άρωμα.




Μάσκαρα super curler/ RIMMER (black)

 Η συγκεκριμένη μασκαρά υπόσχεται οτι δίνει μεγάλο όγκο και καμπύλη στις βλεφαρίδες και οτι διαρκεί μέχρι και 24 ώρες. Προσωπικά δεν μου έδωσε κάποια ιδιαίτερη καμπύλη στις βλεφαρίδες μου αλλά έδωσε  σίγουρα παραπάνω όγκο και μήκος. Έχει μεγάλο βουρτσάκι το οποίο μου αρέσει αλλά πολλές φορές λερωνόμουν στην αρχή μιας και δεν το είχα συνηθίσει. Την αγόρασα απο ένα μαγαζί στην περιοχή μου και έκανε 8 ευρώ. Δεν ήταν μια κακή μάσκαρα αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω  και άλλες μιας και μου φάνηκε μέτρια.

 



Big & Daring Volume mascara/ AVON (black)

Η μάσκαρα αυτή με ξάφνιασέ μιας και είχε ακόμα μεγαλύτερη βουρτσάκι από την προηγούμενη αλλά το σχήμα της ήταν λίγό διαφορετικό και δεν λερωνόμουν τόσο! Υπόσχεται ότι δίνει μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες και όντως το έκανε. Η τιμή της είναι 15 ευρώ και μου άρεσε αρκετά! Όμως δεν ξέρω αν θα την ξαναγόραζα γιατί ψάχνω ακόμα την τέλεια μάσκαρα για μένα( Αν ξέρετε κάποια καλή πείτε μου στα σχόλια)



essential nourishment hand cream/DOVE


Η κρέμα αυτή περιέχει αιθέριο έλαιο, είναι για ξηρό δέρμα και υπόσχεται ότι αντιμετωπίζει την ξηροδερμία και αφήνει  τα χέρια μαλακά και τρυφερά. Δεν αφήνει όμως την λιπαρότητα που αφήνουν πολλές κρέμες μιας και το δέρμα την  απορροφάει γρήγορα. Δεν θυμάμαι πόσο την είχα αγοράσει αλλά είναι μια αρκετά καλή κρέμα.

Colortrend lipstick /AVON (foxy fucksia)


Το συγκεκριμένο κραγιόν είναι  σε μορφή stick και από όσο έψαξα δεν το βρήκα να κυκλοφορεί ακόμα η σειρά του. Είχε απαλή μορφή και ενυδατώνει τα χείλια. Απο την στιγμή που δεν μπορώ να βρω αν κυκλοφορεί ακόμα στην Ελλάδα δεν μπορώ να βρω και την τιμή που το είχα αγοράσει!



Sunflower and evening primrose Eyeshadow/KORRES( Bronze brown)

Λατρεύω τα προϊόντα του korres και η συγκεκριμένη σκιά υπόσχεται οτι είναι μεγάλης διάρκειας, ότι τοποθετείτε εύκολα στα μάτια και είναι  με έλαια ηλίανθού και νυχτολούλουδο. 
Όμως, η απόδοσή της σκιάς δεν ήταν καλή και χρειαζόταν υπερβολικά πολύ ποσότητα για να φαίνεται όμορφα. Η τιμή της σκιάς ήταν στα 7 ευρώ και δεν θα την ξαναγόραζα!

 

Αυτά ήταν τα Empties προϊόντα! Από όλα αυτά θα ξαναγόραζα σίγουρα το άρωμα της AVON και την κρέμα χεριών της DOVE. Αν έχετε καμιά καλή μασκαρά να μου προτείνετε, πείτε μου το στα σχόλια! 
-Αννα


EMPTIES #1 EMPTIES #1 Reviewed by Anna F. on Μαΐου 17, 2021 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Featured Post

8 Μύθοι για την χοληστερίνη

Από το Blogger.