Λίγα πράγματα για μένα!

 Γειά σας, τι κάνετε? Αυτό είναι το πρώτο άρθρο στο blog αυτό στο οποίο θα ήθελα να αναφέρω λίγα πράγματα για αυτό και για μένα ώστε να γνωριστούμε. 

  1. Με λένε Άννα, είμαι φοιτήτρια ( σπουδάζω διατροφή και διαιτολόγια) και είμαι 21 ετών.
  2. Είχα και στην εφηβεία μου ένα blog για έφηβα κορίτσια και μιας και μου έλλειψε το χόμπι αυτό αποφάσισα να ξεκινήσω το συγκεκριμένο blog.
  3. Τρελαίνομαι τα  βιβλία, σειρές, ταινίες, ταξίδια και σοβαρές συζητήσεις για οποιοδήποτε θέμα. 
  4. Κατάγομαι και σπουδάζω στην Κρήτη. ( Hello to my fellow κρητικούς😂)
  5. Λατρεύω τις υποθέσεις μυστήριου, τα αστυνομικά βιβλία, ταινίες και σειρές.
  6. Θα ήθελα στο blog αυτό να υπάρχουν θέματα που με απασχολούν όπως τα ενδιαφέροντα μου και συμβουλές, θέματα ψυχολογίας, διατροφής κ.α.
Νομίζω φτάνουν τα  random πράγματα που είπα για μένα. Θεωρώ ότι θα γνωριστούμε περισσότερο και στην συνέχεια και ελπίζω να είστε όλοι  καλά. 
-Άννα

Λίγα πράγματα για μένα! Λίγα πράγματα για μένα! Reviewed by Anna F. on Απριλίου 14, 2021 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Featured Post

8 Μύθοι για την χοληστερίνη

Από το Blogger.