A day in my life

Έψαχνα να βρω κάποια ιδέα για κάποιο άρθρο το οποίο να μας έκανε να γνωριστούμε λίγο καλύτερα και ενώ είχα πολλές στο μυαλό μου σκέφτηκα οτι το να σου περιγράψω τι κάνω μέσα στην ημερά μου ίσως είναι το πιο ενδιαφέρον. Υποθέτω μαθαίνεις πράγματα για τον χαρακτήρα του άλλου μέσω των καθημερινών του συνηθειών.

Διάλεξα μια τυπική μέρα μέσα στην εξεταστική μου, ναι αυτή την περίοδό ζω το δράμα κάθε φοιτητή/τριάς και όπως όλοι οι τυπικοί φοιτητές παραπονιέμαι για την ζωή μου και τις επιλογές για την εκπαίδευση μου αυτή την περίοδό! Σε ένα μήνα θα σταματήσω- Το υπόσχομαι.

Οι φωτογραφίες είναι από το κινητό μου και προσπάθησα να είναι όσο καλύτερες γίνεται!


Morning Routine

Το βασανιστήριο- συγνώμη η ζωή μου ξεκινάει στις 8:00 το πρωί με κάποιό χαλαρό και ήρεμο τραγούδι για ξυπνητήρι ώστε να μην ξυπνάω απότομά και με αρνητική ψυχολογία. Αν δυσκολεύεσαι στο ξύπνημα σου προτείνω σίγουρα να το δοκιμάσεις!

 Γενικά είμαι από τους ανθρώπους οι οποίοι ξυπνάνε με το παραμικρό με αποτέλεσμά να μην χρειάζομαι πολύ προσπάθεια για να ξυπνήσω και να σηκωθώ από το κρεβάτι. Με το που ξυπνάω λοιπόν βάζω κάποιο βίντεο ή μουσική για να ξυπνήσω μια και καλή και ταυτόχρονα κάνω την πρωινή μου περιποίηση.

 

Στην συνέχεια μπαίνω απευθείας στο ψητό: Στο διάβασμα.😂

Χρησιμοποιώντας την μέθοδο Pomodoro( μέθοδος η οποία βασίζεται στην ιδέα ότι τα συχνά διαλείμματα μπορούν να βελτιώσουν την νοητική εγρήγορση) κάνω σημειώσεις ή διαβάζω για 30 λεπτά και έπειτά κάνω ένα διάλλειμα 2-3 λεπτών και μετά ξανά από την αρχή. Ο κύκλος αυτός διαρκεί 4 φορές όπου εκεί κάνω ένα μεγαλύτερο διάλλειμά το οποίο διαρκεί συνήθως 1 ώρα. 


Συγκεκριμένα σήμερα διαβάζω για το μάθημα συμβουλευτικής και παιδαγωγικής της διατροφής.

Στο μεγάλό διάλλειμα καταναλώνω το πρωινό μου. Η ώρα συνήθως είναι 10-10:30 και ξέρω ότι πολλοί το θεωρούν αργά αλλά δυσκολεύομαι αρκετά να φάω νωρίτερα γιατί έχω συνηθίσει τις πολύ πρωινές ώρες να έχω άδειο στομάχι.  Το πρωινό μου σήμερα είναι ένα ποτήρι γάλα και 4 κουταλιές σούπας δημητριακά είτε με φρούτα είτε με κομματάκια σοκολάτας γιατί δεν μπορώ να αντισταθώ!

 Στην συνέχεια το διάβασμά συνεχίζεται. Προτείνω σε οποίον δεν μπορεί να συγκεντρωθεί σε κάποια εργασία/διάβασμά/υποχρέωσή την μέθοδο Pomodoro μιας και βοηθάει αρκετά στην συγκέντρωση.


Μεσημεριανό

Το μεσημεριανό μου σήμερα αποτελεί ένα ωραίο κόμματί παστίτσιο από την φοιτητική λέσχη.


Απόγευμα

 Το απογευματάκι αποφάσισα να πάω μια βόλτα για περπάτημα στην περιοχή μου!


ΣΗΤΕΙΑ


ΣΗΤΕΙΑ

ΣΗΤΕΙΑ


Το βράδυ γύρισα νωρίς σπίτι και δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο. Δεν ξέρω αν το παθαίνεις και συ αλλά εγώ κάθε βράδυ είναι λες και αδειάζουν οι μπαταρίες μου αδειάζουν και και κάνω ελάχιστα πράγματα.

Αυτό είναι το σημερινό άρθρο, το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί ίσως και bonus μιας και δεν ανεβάζω συνήθως πέρα απο τις Κυριακές.





A day in my life A day in my life Reviewed by Anna F. on Ιουνίου 29, 2021 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Featured Post

8 Μύθοι για την χοληστερίνη

Από το Blogger.