Τι να πάρω μαζί μου στις διακοπές& Δωρεάν εκτυπωμένη λίστα

 Το καλοκαίρι έχει μπει επίσημα με τον καύσωνα και πιθανώς να κανονίζεις ή να έχεις κανονίσει ήδη να πας κάπου διακοπές. Έχεις κανονίσει που θα πας, τι θα κάνεις και συνήθως όλοι αφήνουν τελευταία στιγμή το πιο σημαντικό πράγμα: Τι πράγματά θα πάρεις μαζί σου στο ταξίδι σου. 


Είτε θα πας για λίγες μέρες, είτε για πολλές όπου και να ταξιδεύεις το πακετάρισμα μπορεί να γίνει δύσκολο και αγχωτικό για αυτό παρακάτω θα δούμε κάποιες συμβουλές για γρηγορότερο και ευκολότερο πακετάρισμα και μια εκτυπωμένη λίστα με όλα τα πράγματα που πρέπει να πάρεις μαζί σου.


Λίστα ταξιδιού



1. Less is more!

Ναι, η έκφρασή αυτή χρησιμοποιείται πολύ συχνά όσο αφορά τον μινιμαλισμό και το πιο σημαντικό είναι όταν πας διακοπές να έχεις όντως όσα πράγματά πραγματικά χρειάζεσαι και να μην κουβαλάς μεγάλες βαλίτσες όπου απλά θα σε ταλαιπωρήσουν.
Πάρε πραγματικά όσα χρειάζεσαι και όσα πράγματά αντιστοιχούν στις μέρες που θα ταξιδεύεις και αυτό γίνεται με έναν εύκολό τρόπο: 


2.Οργάνωσε απο πριν σε set τα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που σκοπεύεις να πάρεις.

Σκέψου πόσα συνολάκια  χρειάζεσαι για κάθε μέρα και το κατά πόσο ταιριάζουν κάποια απο τα ρούχα σου και για την πρωινή και την βραδινή σου έξοδο. Όσο αφορά τα παπούτσια θα σε συμβούλευα ότι αν οι διακοπές σου θα περιέχουν και αρκετό περπάτημα- πόσο μάλλον και σε κάποιο νησί με τα σοκάκια του να παραλείψεις να πάρεις τακούνια.


συμβουλές πακεταρίσματος


3.Μην διπλώνεις τα ρούχα σου αλλά κάνε πλέον το γνωστό roll! 

Με τον τρόπο αυτό γλυτώνεις το να πιάνουν πολύ χώρο τα ρούχα σου και μπορείς να τα δεις όλα πιο εύκολα στην βαλίτσα σου απο οτι αν είναι διπλωμένα το ένα πάνω στο άλλο.


συμβουλές πακεταρίσματος


4. Χρησιμοποίησε όλες τα travel size προϊόντα που έχεις ή μικρά μπουκαλάκια Ταξίδιου

Με τον τρόπο αυτό θα πάρεις μαζί σου οτι χρειάζεσαι χωρίς να σου πιάνουν περιττό χώρο οι συσκευασίες.


συμβουλές πακεταρίσματος


5.Πρεπεί να έχεις μια λίστα με όλα όσα θέλεις να πάρεις ώστε να μην τα ξεχάσεις. 

Μπορείς να δεις μια ολοκληρωμένη λίστα με τα πράγματά που χρειάζεσαι να πάρεις:  Απέκτησε το δωρεάν εκτυπωμένο εδώ. Σε λίγο καιρό θα ανεβούν και αλλά δωρεάν εκτυπωμένα στον φάκελο! 

Έχεις να προτείνεις κάποιά άλλη συμβουλή;  Κατέβασες το εκτυπωμένο; Πως σου φάνηκε; Πες μου την γνώμη σου στα σχόλια!
Τι να πάρω μαζί μου στις διακοπές& Δωρεάν εκτυπωμένη λίστα Τι να πάρω  μαζί μου στις διακοπές& Δωρεάν εκτυπωμένη λίστα Reviewed by Anna F. on Ιουλίου 03, 2021 Rating: 5

1 σχόλιο:

  1. Ωραία και χρήσιμη λίστα που ακολουθώ περίπου κι Εγώ.
    Ειδικά τα travel size προϊόντα και κυρίως μικρά μπουκαλάκια Ταξίδιου είμαι φανατική με αυτά και έχω πάντα στο ντουλάπι μου έτοιμα με τα βασικά που χρειάζομαι και είμαι κομπλέ για κάθε προγραμματισμένο ή έκτακτο ταξίδι ή εκδρομή.
    Καλό Υπόλοιπο Καλοκαιριού Άννα και Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Featured Post

8 Μύθοι για την χοληστερίνη

Από το Blogger.