Hello, Spring Blogging Challenge της Κατερίνας(Catherine-writes)

Ήρθε η άνοιξη επιτέλους μετα απο έναν βαρύ και δύσκολο-για πολλούς λόγους-χειμώνα και  αποφάσισα να συμμετάσχω με χαρά στο Spring Blogging Challenge της Κατερίνας απο το Catherine-writes! Μπορείς να βρεις πληροφορίες για το challenge και να συμμετέχεις πατώντας εδώ.Παρακάτω λοιπόν θα δεις τις απαντήσεις μου στο challenge!
spring blogging challenge


 1. Τι σημαίνει για σένα η εποχή της άνοιξης;

Πάντα η άνοιξη για μένα αποτελεί μια μεταβατική περίοδο όπου χαλαρώνω. Είναι μεταβατική γιατί πάντα θα συμβαίνει κάτι στην ζωή μου, κάποια αλλαγή αλλά ο καλός καιρός  και το οτι μεγαλώνει επιτέλους η μέρα με χαλαρώνει αρκετά και με κάνει να αντιμετωπίζω με περισσότερη όρεξη τις αλλαγές.

2. Ποια είναι η ωραιότερη ανοιξιάτικη ανάμνηση που έχεις;

Οι περισσότερες αγαπημένες μου αναμνήσεις είναι από το σχολείο γιατί πάντα με το που έμπαινε η άνοιξη ξεκινούσαμε στα σχολεία μου ( Απο το δημοτικό μέχρι και το λύκειο) να πηγαίνουμε αρκετές ολοήμερες εκδρομές. Αναπολώ τις εκδρομές αυτές με νοσταλγία πια μιας και περιείχαν όλη την παιδική αθωότητα  και όρεξη που είχαμε τότε. Παίζαμε όλη μέρα, γελούσαμε ασταμάτητα, αρχίζαμε να τρώμε παγωτά την άνοιξη και μετρούσαμε πόσα θα φάμε συνολικά μετά όλο τον χρόνο κλπ.

3. Έχεις κάποιο αγαπημένο αντικείμενο (ρούχο, αξεσουάρ κτλ.) που να σου θυμίζει την άνοιξη;

Τα αγαπημένα μου πράγματα την άνοιξη είναι τα φυτά και τα λουλούδια. Έχουμε αρκετές γλάστρες με λουλούδια και φυτά εντός και εκτός σπιτιού και το αγαπημένο μου είναι να τα βλέπω να παίρνουν τα πάνω τους με το που μπει η άνοιξη!


4.Υπάρχει κάποιο βιβλίο που να «μυρίζει» για εσένα άνοιξη;

To πρώτο βιβλίο που μου ήρθε στο μυαλό είναι η Περηφάνεια και Προκατάληψη. Όλο το ρομαντικό βιβλίο αυτό μυρίζει άνοιξη και σε ταξιδεύει σε μια όμορφή ρομαντική ιστορία.

5. Έχεις κάποια ιδιαίτερη ανοιξιάτικη συνταγή να μοιραστείς;

Στο μυαλό μου ήρθαν διάφορα πασχαλινά φαγητά και της καθαράς Δευτέρας αλλά θα πω σαν αγαπημένο μου τον χαλβά.

6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος για κοντινές ή και μακρινές ανοιξιάτικες αποδράσεις;

Επειδή μένω στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο, όλες οι αποδράσεις μου είναι φυσικά στο νησί. Μου αρέσει να πηγαίνω σε περιοχές του νομού Λασιθίου γιατί είναι όμορφα και πιο ήσυχα απο την υπόλοιπή Κρήτη.


7. Ονόμασε 3 χρώματα που σε φέρνουν σε ανοιξιάτικο mood

Τα χρώματα που μου θυμίζουν την άνοιξη είναι το κίτρινο, το πράσινο και το μπλε.


8. Αγαπημένη ανοιξιάτικη δραστηριότητα, καθημερινή ή όχι;

Οι αγαπημένες μου δραστηριότητες είναι οι μεγάλες βόλτες για περπάτημα, το να πηγαίνω στην θάλασσα, είτε για να κάνω μπάνιο είτε για να διαβάσω κάποιο βιβλίο μου στην ακτή και το να πηγαίνω βόλτες για να πάρω παγωτό!


9. Θέλεις να κάνεις κάποιο νέο ξεκίνημα αυτή την άνοιξη;

όπως προ είπα κάθε άνοιξη περιέχει πολλές αλλαγές για μένα. Φέτος αυτή την άνοιξη ξεκίνησα την πρακτική μου άσκηση ως διατροφολόγος και την πτυχιακή μου. The struggle is real απο οτι καταλαβαίνεις! Επομένως, αυτό που θέλω να πετύχω την άνοιξη αυτήν είναι να βρω μια ισορροπία ανάμεσα στις υποχρεώσεις μου και τον ελεύθερο μου χρόνο.


10. Ποια είναι τα αγαπημένα σου λουλούδια;

Τα αγαπημένα μου λουλούδια με διαφορά είναι το γιασεμί, και οι βιολέτες.

Αυτές ήταν οι ερωτήσεις του challenge!
Θα ήθελα να προσκαλέσω στο Spring Blogging Challenge την Ειρήνη Γκιτσάλη απο το My precious Coffee.

Hello, Spring Blogging Challenge της Κατερίνας(Catherine-writes) Hello, Spring Blogging Challenge της Κατερίνας(Catherine-writes) Reviewed by Anna F. on Απριλίου 03, 2022 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Featured Post

8 Μύθοι για την χοληστερίνη

Από το Blogger.