Δοκιμάζοντας..Golden Rose liquid matte lipstick

Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί το δεύτερο στην καινούρια στήλη με τα reviews προϊόντων τα οποία θα δοκιμάζω ένα ολόκληρό μήνα. Στο άρθρο θα δεις μια παρουσίαση των προϊόντων, τις πρώτες μου εντυπώσεις και γενικά την άποψή μου για τα προϊόντα αυτά μετά τον 1 ολόκληρό μήνα που τα χρησιμοποιούσα καθημερινά.

Longstay Liquid Matte Κissproof Lipstick

Πάντα ήθελα να δοκιμάσω τα Longstay Liquid Matte Lipstick Κissproof ( λίγο μεγάλο όνομα μπορώ να πω😂)της Golden Rose και φέτος για τα γενέθλια μου πήρα 3 διαφορετικές αποχρώσεις για να τις δοκιμάσω. Τα αγόρασα 6 ευρώ το καθένα απο ένα μαγαζί της περιοχής μου.

Περιγραφή κραγιόν( Σύμφωνα με την εταιρία)

Τα Longstay Liquid Matte Lipstick Κissproof της Golden Rose είναι ένα τέλειο μακράς διαρκείας υγρό ματ κραγιόν που προσφέρει πλήρη κάλυψη, διαρκεί για ώρες και χωρίς αίσθηση ξηρότητας. Εμπλουτισμένο με Βιταμίνη Ε και λάδι αβοκάντο για να αφήνει τα χείλη απαλά, εύπλαστα και χωρίς κολλώδη αίσθηση! Έχει εύκολη εφαρμογή και πλήρη κάλυψη στα χείλη με κρεμώδη, απαλή υφή και ευέλικτο απλικατέρ ακριβείας.

Μετά την εφαρμογή κρατήστε τα χείλη για λίγα δευτερόλεπτα ανοιχτά μέχρι να πήξει. Βραβευμένο από το GRAZIA fashion magazine ως best seller makeup product στα BEAUTY AWARDS 2016!

Η αφαίρεση του είναι εύκολη με δύο φάσεων ντεμακιγιάζ (Two Phase Make-up Remover GR). Διατίθεται σε 27 μοναδικές αποχρώσεις και θα τα βρεις σε συσκευασία 5,5 ml Paraben free, gluten free, non tested on animals.

Πρώτες εντυπώσεις και κριτική

Αρχικά οι αποχρώσεις που αγόρασα είναι:
  • Νο 15- Μπορντό χρώμα
  • Νο 20 - σκούρο καφέ nude που κοκκινίζει ελαφρώς
  • Νο 21 - ροζ nude
(Στις φωτογραφίες εμφανίζονται με αυτήν την σειρά)


Αρχικά ένα απο τα πλεονεκτήματα που βρήκα κατευθείαν φυσικά στα κραγιόν είναι το πόσο οικονομικά είναι. Ήθελα φυσικά να είναι και καλά σε ποιότητα ώστε να αξίζουν και περισσότερο.

'Ένα απο τα αρνητικά που βρήκα απο την αρχή είναι οτι το βουρτσάκι τους δεν με βολεύει προσωπικά, καθώς έχω λεπτά χείλια και δε μπορώ να το χρησιμοποιώ χωρίς να λερωθώ.


Επιπλέον, τα κραγιόν έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια. Μετά απο αρκετές ώρες, στις οποίες θα έχω φάει και πιεί αρκετά, το περίγραμμα και το κραγιόν στις άκρες παραμένει αλλά στην μέσα πλευρά των χειλιών ξεθωριάζει το χρώμα. Σίγουρα αφήνει λεκέδες στα καλαμάκια και ποτήρια αλλά είναι απο τα λίγα κραγιόν τα οποία έχω δοκιμάσει που όντως διαρκούν τόσες ώρες. Δε έχει χρειαστεί ποτέ μέχρι τώρα να ξαναβάλω το κραγιόν ακόμα και όταν θα είμαι έξω για φαγητό/ποτό.


Όπως όλα τα υγρά matte κραγιόν είναι αρκετά ελαφρύ στα χειλιά, στεγνώνουν γρήγορα( Μέσα σε ένα λεπτό) και φυσικά ξηραίνουν τα χείλη. Συγκεκριμένα, έχω πάντα ξηρά και σκασμένα χείλια επομένως πάντα για να χρησιμοποιήσω οποιοδήποτε κραγιόν πρέπει πάντα πριν να έχω βάλει κάποιο lip balm. Τα κραγιόν της Golden Rose δεν είναι τα πιο ξηρά που έχω δοκιμάσει αλλά σίγουρα δεν είναι ενυδατικά και δεν χρειάζονται πολλές στρώσεις γιατί αποδίδεται το χρώμα με την πρώτη οπότε αποφεύγεται και η επιπλέον ξηρότητα.
Δοκιμάζοντας..Golden Rose liquid matte lipstick


Όταν στεγνώσει το κραγιόν αφαιρείται δύσκολα καθώς χρειάζεται ιδανικά κάποιο μπαλμ ή έλαιο ντεμακιγιάζ. Δεν αφαιρείται εύκολα ούτε με νερό και σαπούνι ούτε με απλά μαντιλάκια ντεμακιγιάζ.

Συμπερασματικά, προτείνω τα κραγιόν αυτά ανεπιφύλακτα καθώς η ποιότητα σε σχέση με την τιμή είναι εξαιρετική.

Έχεις δοκιμάσει τα κραγιόν αυτά; Πως σου φαίνονται;

Δοκιμάζοντας..Golden Rose liquid matte lipstick Δοκιμάζοντας..Golden Rose liquid matte lipstick Reviewed by Anna F. on Μαρτίου 20, 2022 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Featured Post

8 Μύθοι για την χοληστερίνη

Από το Blogger.